czwartek, 7 marca 2013

Rozdzial 1 . "To find myself again."


Siedziałam jak w każdą sobotę na uczelni , jednak nie mogłam się skupić . Czułam , że  stanie się coś niezwykłego , coś czego bym się w życiu nie spodziewała .  Bezsensem było słuchanie wykładowcy , więc włożyłam słuchawki , włączyłam ` Crawling `  i zaczęłam rysować . Od zawsze uwielbiałam to robić . Mama nawet namawiała mnie na  na studia plastyczne . Jednak tysiąc razy bardziej wolę muzykę . Rysunki to tylko moje hobby. Jestem stworzona dla muzyki , nie potrafię bez niej żyć . Z rozmyślenia wyzwał mnie cichy dźwięk `Valentine's day `  , ktoś dzwoni .. numer nieznany . Rozłączyłam . Gdy teraz patrzę na to połączenie  wydaje mi się , że skądś  je kojarzę ...tylko nie wiem skąd !  Nie potrafiłam myśleć o niczym innym . Od razu  przejrzałam  cały notatnik z numerami . Znalazłam . Jednak nie mogłam uwierzyć w to co zobaczyłam ... 

~*~

            Jedyne co docierało do moich uszu to krzyki fanów i zaczynające się pierwsze dźwięku utworu. Oczy oślepiał mi reflektor przez co miałem słabszą widoczność na tłum zebranych ludzi, których nasza muzyka uszczęśliwia, a fani uszczęśliwiają mnie. Czułem jak radość, podniecenie rozsadzają moje ciało. Jak najszybciej musiałem doprowadzić do ukojenia.. Koncert był czymś co zawsze pomagało mi w odreagowaniu od świata. Szczególnie gdy zamieszania wokół mojej osoby jest ogromne. Przez całe zamieszanie w mojej głowie pogubiłem się w naszym nowym utworze, na całe szczęście poratował mnie Mike. Dziękowałem mu w duchu za to, nie przeżyłbym zawiedzenia fanów. Zaraz po wejściu do naszej garderoby rzuciłem się na kanapę z wykończenia i smutku, że prawie zawiódł bym naszą Linkinową rodzinę. Gdy ochłonęłam podszedłem do gitary i ją chwyciłem. Uniosłem ją do góry ale ktoś mi ją wyrwał.
-Nie będziesz rozwalał sprzętu przez to, że zapomniałeś wersu piosenki.
-Brad.. ale ty nie rozumiesz..- westchnąłem i wróciłem na kanapę. Czas żeby przemyśleć to co się dzieje wokół mnie. 

Hej  :)  No  i  to  znowu  my..  Mamy  nadzieję,  że  akcja  się   szybko  rozkręci ;*  Jesteśmy zawiedzione  bo  od  założenia  bloga  przybyło  trochę  wyświetleń,  a  0  komentarzy ;( Prosimy  o  zostawienie  jakiegokolwiek  śladu.. Pozytywnego  czy  negatywnego  komentarza :) Dziękujemy  . xoxo
Chazzy and ChazzyChaz ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz