wtorek, 5 marca 2013

Prolog . "The beginning of everything"

Czasami zastanawiamy się co by było , gdybyśmy nie spotkali pewnych osób . Czy przez te osoby  nie utracilibyśmy tego co było i jest dla nas najcenniejsze - miłości , przyjaźni , rodziny . ? Życie jest jak pudełko czekoladek , nie wiesz co Cię czeka . Od zawsze wiedziałam , że szczęście nie było mi pisane . Ale wtedy , właśnie tego wyjątkowego wieczoru przekonałam się , że jest jeszcze nić szansy . Coś pękło , zmieniło bieg mojego życia . Od tamtego momentu nie wiem , czy cieszyć się swoim szczęściem , czy martwić cierpieniem bliskich mi osób .
 

No i jest prolog.. Mamy nadzieję, że przyciągniemy kogoś do tego bloga xd . Jeżeli ktoś to czyta to prosimy o zostawienie śladu po sobie w formie komentarza . :*
ChazzyChaz
Chazzy . xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz